Jaunumi
Skaidrojums par automašīnu gāzu izplūdes radīto siltumnīcefektu
Sērijveidā ražotajā autotransportā izmanto šādus degvielas veidus: benzīnu, dīzeļdegvielu, dabas gāzi, sašķidrinātu naftas gāzi un biodegvielu. Benzīns, dīzeļdegviela, scaron;ķidrināta naftas gāze un dabas gāze ir fosilas izcelsmes degvielas, kuru ekspluatācijas procesā veidojas atgāzes, kas palielina siltumnīcefektu. Eiropas Savienības stratēģijā par biodegvielām ir uzskaitīti 10 biodegvielas veidi, no kuriem Latvijā tiek izmantoti trīs: biodīzeļdegviela, bioetanols un tīra augu eļļa. Minētās degvielas ražo no atjaunojamiem energoresursiem, tādēļ tās uzskatāmas paroglekļa dioksīda (CO2) neitrālu degvieluu.
iOn elektromobilis no Peugeot Latvia
Uzņēmums Peugeot pionieris elektrisko transportlīdzekļu ražošanā. Lai neatpaliktu no auto industrijas tendencēm Peugeot 2010.gadā uzsāka elektromobiļa būvniecību - iOn. iOn ir Peugeot risinājmu blīvi apdzīvotu pilsētu iedzīvotājiem cīņā par tīru gaisu un racionālu resursu izmantošanu. Izmantojot litija-jonu akumulatoru, jaunais elektriskais transportlīdzeklis, spējīgs sasniegt ar vienu uzlādi attālumu līdz 130 km. Šāds mūsdienīgs, videi draudzīgs auto ar jaunāko tehnoloģiju izmatošanu enerģijas ražošanai varētu būt ļoti pievilcīgs variants ikdienas lietotājam.
Frankfurtes izstādē Opel prezentēja savu vīziju par zemu cenu pilsētas elektromobili, kas paredzēts diviem cilvēkiem. Konceptu devēja par RAK. Pēc autoražotāju viedokļa, pilsētas automobilim ir potenciāls masveida ražošanai.
Vocis Driveline Controls divpakāpju ātrumkārba elektromobiļiem
Vai elektromobilim būtu nepieciešama tradicionāla mehāniska ātrumkārba? Ilgu laiku, inženieri uzskatīja, ka elektrisko automašīnu konstrukcija savienojumā ar vienpakāpes transmisiju ir veiksmīgākais izpildījums enerģijas zudumu samazināšanai. Taču neseno rietumu konstruktoru inovācijas atvēra jaunu skatījumu par daudzpakāpju transmisijas izmantošanas iespējā. Piemēram, trīs ātrumu transmisija Antonov PLC sola par 15 procentiem ietaupīt enerģiju. Veiksmīga ģeneratora mijiedarbība ar daudzpakāpju automātisko ātrumkārbu bremzēšanas laikā ļaus izstrādāt vairāk enerģijas. Nesen vēl viens britu uzņēmums (Vocis Transmisija Controls) iepazīstināja ar divpakāpju pārnesumkārbu, kas var ietaupīt līdz pat 10% elektroenerģijas.
Elektromobiļu bezvadu uzlādešanas stacijas Londonā.
Vai elektromobilis tiešām ir dabai draudzīgs???

Ekspluatācijas brīdī elektromobilis neizdala CO2 emisiju, bet tas patērē lielu enerģijas daudzumu, kas nāk «no kontaktligzdas līdz automobiļa akumulatoriem». Bet mums ir neieciešama elektrība! Kas noteiks brīdi, kad elektrības impulss plūst no kontaktligzdas līdz auto baterijām. Atkarība no elektrības iegūšanas avota , ražošanas procesā var tikt izdalīta CO2 emisija. Atkarība no valsts izvēlēta plāna elektroenerģijas iegūšanai ietekme uz vīdi šajās valstīs var ievērojami atšķirties.
10 visbiežāk uzdotie jautājumi par elektromobiļiem
Elektromobiļi joprojām ir eksotiska, un cilvēkiem bieži rodas tādi un paši jautājumi par elektomobiļa priekšrocību salīdzinājumā ar parasto automobiļu ar benzīna dzinēju.
Austrālieši izveido savu elektroauto
Jaunā universālā uzlādes sistēma ir piemērota visiem elektromobiļiem